Victofon általános szerződési feltételek

Alapadatok és szolgáltatásaink

Audiológiáinkon szakorvosi vizsgálatokat, hallásvizsgálatokat, hallásjavító eszközök és tartozékok értékesítését (gyógyászati segédeszközök forgalmazását), beállítását, valamint karbantartását végezzük. A javításokat a 1068 Budapest Szondi utca 98/A. címen található központi szervizünkben végezzük el, de bármely audiológiánk átveszi a készülékeket javításra. Audiológiáink aktuális listája és elérhetősége a www.victofon.hu oldalon megtekinthető.

Az általunk biztosított szolgáltatások és szakorvosi vizsgálatok alapesetben díjkötelesek, a díjak az audiológiákon kihelyezett árlistákon megtekinthetőek.

NEAK (korábban OEP) támogatások

A hallásjavító eszközeink széles körének megvásárlását és szervizelését a NEAK (Nemzeti Egészségbiztonsági Alapkezelő) támogatja. A támogatott típusok köréről és a támogatás mértékéről a Victofon Kft. audiológiái nyújtanak felvilágosítást.

A NEAK támogatás feltételei a következők:

  • Érvényes TAJ kártya, illetve TAJ szám.
  • Ha már vett igénybe korábban támogatást, az előző készülék kihordási idejének lejárata (6 év).
  • Szakorvosi vizsgálat, és a szakorvos által szabályosan kiállított vény.

Közgyógyellátási igazolvány terhére történő vásárlás esetén szükséges az előzőeken felül:

  • Érvényes közgyógyellátási igazolvány.

(Nem minden támogatott készülék adható közgyógyellátási igazolvány terhére!).

Teljes áron készülékek bármikor vásárolhatók, korlátozások nélkül.

A kihordási időt (6 év) követően a NEAK nem támogatja a készülékek javítását, ilyen esetekben az eszköz javítása csak teljes áron hajtható végre. A 6 éves kihordási időt követően az ügyfél újra NEAK támogatásra jogosulttá válik.

A hallókészülékek működtetéséhez energiaforrásként szolgáló elemeket csak 18 éven aluli betegek esetében támogatja a NEAK. Fülilleszték/vékonycső/vastagcső esetében csak 18 éven aluli és közgyógyigazolvánnyal rendelkező betegeket támogat a NEAK.

(A fülilleszték/vékonycső/vastagcső a fülmögötti hallókészülékek szükséges tartozéka, amely a hallókészülék hangját a hallójáratba vezeti.)

Garanciális feltételeink

Új hallókészülékeknél a garancia a gyártók által vállalt garanciális feltételek alapján a jótállási jegynek megfelelően, típustól függően vásárlástól számított 1, 2 vagy 3 év. A vásárlás dátuma a vényen szereplő kiadási dátummal egyezik meg.

Garancia időn túli szerviz esetén a garancia 6 hónap, de csak a kicserélt vagy javított alkatrészekre vonatkozik.

A készülékekre és a javításra vállalt garancia érvényét veszti, amennyiben a vásárló a terméket nem rendeltetésszerűen, nem a kezelési útmutatóban foglaltak alapján használja, helytelenül tárolja, kezeli vagy rongálja.

Garanciális jogok elveszítésével járó esetek (nem kizárólagosan):

  • Nem megfelelő gyakoriságú vagy hatékonyságú tisztítás (erős fülzsírszennyezés).
  • Külsérelmi nyomok a készülékházon.
  • Törés vagy roncsolódás (pl.: ráléptek a készülékre).
  • Vízkár (vízbe ejtés, fürdés közbeni használat, úszás a készülékkel).
  • Hőhatás (sugárzó hőforrásnak kitett helyen tárolás).

Gyártás és próbahordás

Hallójárati hallókészülékeket és az illesztékeket egyedileg gyártjuk fülből vett lenyomatok alapján. A várható gyártási határidőről az ügyfeleinket tájékoztatjuk. Amennyiben a becsült határidő nem tartható, értesítjük az ügyfelet.

A fülmögötti készülékeket audiológiáink raktárkészletről értékesítik.

Garantáljuk, hogy az audiológiánkon elvégzett vizsgálatok alapján, az ön halláspanaszaira megoldást nyújtó hallókészüléket készítünk. Új készülékéhez 15 napos próbahordási időszakot biztosítunk, mialatt dönthet úgy, hogy a készüléket mégsem kéri. Ilyen esetben a hallójárati készülék esetében csak az egyedi készülékház, fülmögötti készülékek esetében csak az illeszték/vékonycső és a dóm árát kell megtérítenie.

Hallókészülék javítás

Minden javításra átvett hallókészüléket bevizsgálunk. Amennyiben a javítás és bevizsgálás költségének ügyfél által fizetendő része az 5.000 Ft-ot nem haladja meg, úgy a javítást automatikusan elvégezzük és számlázzuk. Amennyiben az ügyfél által fizetendő rész az 5.000 Ft összeget várhatóan meghaladja, és a hibabejelentő lapon az ügyfél árajánlatot kért, akkor személyesen vagy telefonon szóbeli árajánlatot adunk. Amennyiben ügyfél által fizetendő rész a 20.000 Ft összeget várhatóan meghaladja, akkor minden esetben árajánlatot adunk személyesen vagy telefonon, akkor is, ha az ügyfél a hibabejelentő lapon árajánlatot nem kért. Írásbeli javítási árajánlatot csak külön kérésre adunk ki. Az árajánlatok a kiadástól számított 30 naptári napig érvényesek.

A bevizsgálás és a tájékoztatás díja bruttó 1.000 Ft, amelyet akkor is ki kell egyenlíteni, amennyiben az ügyfél a javítást nem kéri.

A javítást a szervizbe érkezéstől számított 3-10 munkanap között vállaljuk. Ezt meghaladó szerviz vállalási idő esetén (pl.: alkatrészhiány) az ügyfelet tájékoztatjuk.

A bevizsgált és megjavított készülékeket szállítási díj nélkül veheti át telephelyeinken, az ügyfél címére küldés esetében a szállítási költség Magyarország területén bruttó 1.100 Ft, mely kizárólag a szállítás és csomagolás díját tartalmazza. Csomagküldő partnerünk a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

A megjavított vagy bevizsgált hallókészüléket a Victofon Kft. az átvételtől számított maximum 3 hónapig tárolja díjmentesen, ezt követően havonta bruttó 1000Ft tárolási díjat számíthat fel a javítási és bevizsgálási díjakon felül.

Elérhetőségeink:

Központi ügyfélszolgálat: 1068 Budapest Szondi utca 98/A.

Telefon: 06-80/204-000

További információk elérhetők: www.victofon.hu