Elakadt webshop rendelésében? Segítünk! Webshhop kisokos

Elakadt az online rendelés során? Kérdése akadt a webáruház és az online rendelések kapcsán? Összegyűjtöttünk pár gyakori kérdést valamint egy segédletet amely lépésről lépésre végigvezeti a vásárlási folyamaton.
 Elakadt webshop rendelésében? Segítünk! Webshhop kisokos

Ingyenes hallásvizsgálat jelentkezés

A * -al jelölt mezők kitöltése kötelező
  1. Honnan tudom, hogy melyik elem való a hallókészülékembe és hogyan találom meg a hallókészülékembe való elemet a webáruházban?

A hallókészülék kiskönyvén van feltüntetve az Ön hallókészülékhez tartozó elem száma, mely lehet 10, 13, 312, 675. Webáruházunkban ez a szám az elem nevénél fel van tüntetve. Azt az elemtípust kell a kosárba helyezni, ami az Ön készülékéhez való.

  1. Mennyi az a minimális termék mennyiség, amelyet kiszállítanak a Victofon webáruházból?

A minimális rendelési mennyiség elem esetén 1 levél (6 db). A Victofon webáruházban történő vásárlás esetén érdemes egyszerre több levéllel is rendelni az elemből, így a kiszállítási díj költsége összességében csökkenthető.

A hallókészülék kiegészítő eszközök minimális rendelési mennyisége 1 darab.

  1. Mennyibe kerül a kiszállítás?

Házhozszállítás esetén a futárdíj (országosan egységes) 1100 Ft /rendelés.

Budapesti központi audiológiánkon (1068 Budapest, Szondi u. 98/A) is átvehető a rendelés, ez esetben nincs házhozszállítási díj.

Házhozszállítás esetén, amennyiben a futárnál kíván fizetni (utólag) akár készpénzben, akár bankkártyával, az utánvét díja +300 Ft.

A Victofon webáruház felületén történő online bankkártyás fizetés esetén nincs utánvételi díj.

  1. Mi az az érintés nélküli szállítás?

A GLS futárszolgálat új szolgáltatása az érintés nélküli kiszállítás. A futár ezen szolgáltatás keretében aláírás és fizikai érintkezés nélkül adja át a megrendelt csomagot, a megfelelő távolságot betartva. A futár ekkor szkennert és kódot alkalmaz. Készpénzes kifizetés esetén nem igényelhető a szolgáltatás.

  1. Milyen fizetési és szállítási lehetőségek vannak?
  • Személyes átvétel: Ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén készpénzben fizeti meg a termék vételárát forintban. Az átvétel helye: 1068 Budapest, Szondi u. 98/A
  • Bankkártyával történő fizetés a webáruház felületén.
  • Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott GLS futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben vagy bankkártyával kifizetni.

Az utánvéttel történő fizetésnek futárral történő szállítás esetén +300 Ft-os költsége van.

  1. Mennyi idő alatt szállítják ki a terméket?

Raktáron lévő termékek esetében a szállítási határidő a megrendelés visszaigazolásától számított 1-3 munkanap.

A központi, Szondi utcai hallásvizsgálóban történő személyes átvétel esetén a kiszállítás határideje a rendelés tárgynapon (12:00-ig) történő leadásától számított 1 munkanap.

A koronavírus járvány idején előfordulhat, hogy a kiszállítási idő 1-2 nappal megnő. Csúszás esetén telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk.

  1. Kapok értesítést a szállítás állapotáról?

Igen. A szállítás állapotáról e-mailben tájékoztatjuk. Ezért kérjük, e-mail címének megadása közben különös figyelemmel járjon el.

Személyes átvétel esetén a csomag összekészítését követően küldünk Önnek e-mailt arról, hogy a csomag átvehető.

Házhozszállítás esetén a futárnak történő átadásról küldünk Önnek e-mailt. A kézbesítés további állapotáról a GLS futárszolgálat küld Önnek értesítést.

Amennyiben nem kapott levelet, kérjük, először a SPAM mappát ellenőrizze a levelező rendszerében. Amennyiben az e-mail a SPAM mappába sem érkezett meg, kérjük írjon nekünk a rendeles.victofon@gmail.com e-mail címre vagy hívjon bennünket a +36302081409-es telefonszámon hétköznap 8:00-14:00 között.

  1. Nem kaptam meg a rendelés után a visszaigazolást, mi történt?

A visszaigazoló e-mail a rendelés beérkezéséről néhány órán belül megérkezik az Ön által megadott e-mail címre. Amennyiben a visszaigazoló e-mail nem érkezik meg az Ön e-mail fiókjába, annak a következő okai lehetnek:

  • rosszul megadott e-mail cím
  • SPAM mappába érkező visszaigazoló e-mail

Amennyiben a SPAM mappában sem találja a visszaigazoló e-mailt, kérjük írjon nekünk a rendeles.victofon@gmail.com e-mail címre vagy hívjon bennünket a +36 / 30 / 208-1409 telefonszámon hétköznap 8:00-14:00 között.

  1. Bankkártyával szeretnék fizetni, leadhatom telefonon vagy e-mailben a rendelést?

Telefonon vagy e-mailben is leadható rendelés akár bankkártyás fizetési igény megjelölésével is. Ebben az esetben a bankkártyás fizetésre a GLS futárszolgálat futáránál van csak lehetőség (online bankkártyás fizetésre nincs). A futárnál történő bankkártyás fizetés díja (utánvételi díj) +300 Ft.

  1. Mit kell megadnom, ha telefonon vagy e-mailben adom le a rendelést?
  • Név (keresztnév, vezetéknév)
  • Telefonszám
  • E-mail cím (azért, hogy tudjuk értesíteni a rendelés állásáról) - hozzátartozó e-mail címe is lehet
  • Cím (szállítási és/vagy számlázási)
  • Kiszállítás módja: házhozszállítás, személyes átvétel (1068 Budapest, Szondi u. 98/A)
  • Fizetés:
    • készpénzben – személyes átvételnél
    • bankkártyával, készpénzben – futárnál

NINCS LEHETŐSÉG e-mailen leadni az online bankkártyás fizetési igényt.

  1. Hogyan tudok segítséget kérni, ha elakadok a webáruházi rendelés során?
  • Írjon nekünk: rendeles.victofon@gmail.com
  • Hívjon bennünket: +36 / 30 /208-1409 (hétköznap 8:00-14:00)
  1. Hogyan működik a webshop? Még sosem használtam.

Ha elakad, szívesen segítünk!

Hívjon bennünket a +36 / 30 /208-1409 telefonszámon bármely hétköznap 8:00-14:00 óra között.

Amennyiben szeretné lépésről lépésre áttanulmányozni a Victofon webáruház használatát, a következő linkre kattintva töltheti le a webshop használati útmutató dokumentumot: Webshop vásárlás folyamat leírása